חטיבת מחיצות רצפה- תקרה Uniting people by dividing spaces

בשנים האחרונות עולה המודעות ליתרונותיהן של מחיצות רצפה-תקרה בעיצוב חללי משרדים, ואדריכלים ומעצבי פנים רבים רואים במוצרים מסוג זה, פתרון עיצוב אידיאלי לחלוקת חללים באופן הנכון והמתאים ביותר לצרכי הפרויקט. כרמל ביזנס, חברה מובילה בתחום פתרונות העיצוב למשרדים ולפרויקטים גדולים, השיקה את F2C, חטיבה המוקדשת כולה למחיצות רצפה-תקרה.

יורם חדד, מנכ”ל החטיבה מספר על החטיבה החדשה: “F2C היא הדבר הגדול הבא אצלנו. כחלק מפתרון ה-One Stop Shop, היא משלימה את המענה הכולל של כרמל ביזנס בתחום העיצוב המשרדי, ומאפשרת הפרדת חללים בהתאם לצרכים הייחודיים של הפרויקט, באופן מודולארי ומתקדם”.

חגית מורבסקי, מנהל תחום רצפה-תקרה של כרמל ביזנס, מוסיפה ומספרת לנו: “המערכות שאנו מספקים, נותנות מענה לפתרונות הקצה בבניין, תוך הקפדה יתרה על אסתטיקה אלגנטית. ישנה שימת דגש על הפרטים עד לרמת החיבורים שבין הפרופילציה לקירות ולתקרות בעיצוב נקי ומוקפד, כך שהמערכות שאנו מספקים משתלבות באופן הרמוני וארכיטקטוני עם שאר האלמנטים שבחלל”.

חלוקת חללים ושמירה על המרחב מחיצות רצפה-תקרה מאפשרות חלוקת חללים, מבלי לייצר תחושה של סגירות ושל דוחק. החללים אמנם מופרדים, אבל שקיפות הזכוכיות וקלילות הקונסטרוקציה, נותנות פתיחות, מרחב ואווריריות. התחושה הקלילה הזו תורמת גם לחיוניות העובדים ולמצבם המנטלי החיובי. השקיפות מאפשרת קשר עין ותקשורת בין הנוכחים בחללים המופרדים, מה שיוצר אווירה שיתופית, שבירת היררכיה בין הדרגים השונים, יחד עם אפשרות לפיקוח תמידי.

התייעלות אנרגטית ושיפור תנאי הסביבה מחיצות רצפה-תקרה הן למעשה מערכות התוחמות חללים בתוך מתחמים גדולים יותר, ומאפשרות בידוד אקוסטי, איכותי ומשמעותי. מלבד התנאים האקוסטיים, מחיצות רצפה-תקרה, משפרות תנאי עבודה נוספים- חדירת אור בין החללים, אשר מיטיבה עם בריאות העובדים ובו זמנית חוסכת אנרגיה על תאורה. בנוסף- הודות לטכנולוגיה מתקדמת של המערכת, ניתן לנצל את המיזוג המרכזי שבחלל הגדול גם עבור החלל שנתחם ע”י מערכת המחיצות, וכך לייעל את הצריכה האנרגטית.

שילוב טכנולוגיות מתקדמות מערכות ה- F2C המתקדמות, משלבות בתוכן טכנולוגיות שונות, בהתאם לצרכי הפרויקט. החל מזכוכית מודפסת וכלה בנעילה מגנטית, הפופלארית בקרב משרדי חברות היי-טק, דרך שילוב מסכי מולטימדיה, תריסים חשמליים, מדבקות, ועד לזכוכיות חכמות ההופכות משקופות לאטומות בלחיצת כפתור. המחיצות של כרמל ביזנס מאפשרות שילוב של כל טכנולוגיה בהתאם לדרישות השונות.

הגדרת יחידה עצמאית בתוך החלל כרמל ביזנס מציעה יחידה אוטונומית התחומה על ידי מחיצות רצפה-תקרה, המתוכננת בהתאם לדרישות האדריכל. יחידות ה- Kubik, יכולות גם לעמוד Free Standing עם תקרה נפרדת, מה שמאפשר מיזוג ותאורה עצמאיים לרבות בידוד אקוסטי ברמה גבוהה. יחידת ה- Kubik מתאימה במיוחד לאולמות תצוגה, למתחמי עבודה משותפים, לחדרים פרטיים באזורים ציבוריים ועוד.

אולם התצוגה המרשים של כרמל ביזנס, המתפרס על פני 1,000 מ”ר מציג מגוון עצום של פתרונות עיצוב חדשניים, ובימים אלה, מוקמת באולם תצוגה מרשימה של חטיבת F2C, אשר תשלים באופן הוליסטי את חווית ה- One Stop Shop עבור אדריכלים ומעצבי פנים בתחום חללי העבודה, חללי אירוח ופרויקטים גדולים.